Всього через кілька тижнів після свого першого судового позову проти продавців контрафактних товарів Alibaba знову сконцентрувалася на підробках, оголосивши про партнерство з 20 глобальними споживчими брендами. Серед них - такі компанії, як Louis Vuitton, Samsung і Mars, а також Swarovski, які спільно з китайським комерційним гігантом нещодавно привернули до судової відповідальності двох передбачуваних реалізаторів підроблених годинників. Всі вони об'єдналися в альянс під назвою Alibaba Big Data Anti-Counterfeiting Alliance.
Головна мета альянсу - обмін інформацією про підроблені товари між Alibaba і реалізованими на майданчиках компанії брендами. За словами Alibaba, існуюча система захисту сканує на її сайтах більш десяти мільйонів позицій кожен день і допомогла виявити і видалити вже 380 мільйонів таких позицій, закрити 180 тисяч інтернет-магазинів і відправити за грати «сотні контрафакторів».
«Alibaba буде забезпечувати членів альянсу великими даними і просунутою технологічною підтримкою в їх роботі щодо захисту інтелектуальної власності, включаючи допомогу в блокуванні, відсіювання і видалення порушуючих правила позицій», - заявила компанія.
Бренди, в свою чергу, будуть ділитися з Alibaba своїм досвідом сертифікування інтелектуальної власності та боротьби з виробництвом та реалізацією контрафактних товарів. «Найбільш потужна зброя проти підробок сьогодні - це дані і аналітика, і єдиний спосіб перемогти в цій війні - це об'єднатися», - заявила Джессі Чжен (Jessie Zheng), глава з управління платформою Alibaba.